تاریخ: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۱:۲۹
بازدید: ۱۰۱
کد خبر: ۲۷۷۸۱۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

ورود شستا به پروژه سیمان بیارجمند | تکلیف ۳۸هزار سهام دار مشخص می‌شود

‌می‌متالز - خانی، نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه پروژه سیمان بیارجمند از جمله مطالبات مردم منطقه، ۱۳سال نیمه کاره مانده است، گفت: شستا به این طرح ورود کرده و تکلیف پروژه مشخص می‌شود.

به گزارش می‌متالز، علی اصغر خانی با اشاره به آخرین وضعیت سیمان بیارجمند که یکی از مطالبات مردم شهرستان شاهرود است، ابراز کرد: این طرح مورد پیگیری قرار گرفته چرا که ۳۸هزار نفر سهام دار این مجموعه هستند و سال‌ها است که طرح بلاتکلیف باقی مانده است.

وی با بیان اینکه علی‌رغم مشکلاتی که از لحاظ مدیریتی در وزارت کار و امور اجتماعی، شامل تغییر وزرا و نابسامانی‌ها و ... به وجود آمد خوشبختانه خدشه‌ای به ساختار مدیریتی و اجرایی سیمان بیارجمند وارد نیامده است، تاکید کرد: پیگیری مسائل این کارخانه با شستا و وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی ما را به اینجا رساند که از شستا بخواهیم در طرح ورود و سرمایه‌گذاری کند.


شستا ورود کند


نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه بعد از رایزنی و با توافق صورت گرفته هم اکنون سه عضو اصلی سهام داران این مجموعه از شستا هستند و قطعاً ظرف یکی دو ماه آتی شستا کار سیمان بیارجمند را عملیاتی خواهد کرد، تاکید داشت: شش سال است که سیمان سبزوار که همزمان با سیمان بیارجمند پذیره‌نویسی کرد، افتتاح شده، اما سیمان این منطقه علی رغم هزینه‌های بسیاری که در آن شده، هنوز طرح نیمه تمام حساب می‌شود.

خانی با اشاره به فرصت سوزی‌هایی که در گذشته در قبال این طرح صورت گرفته است، گفت: ۱۳سال است در این مجموعه حتی یک آجر بر روی آجر دیگر گذاشته نشده و این کار را برای مردم به خصوص ۳۸ هزار سهام دار این مجموعه دشوار کرده است.

وی با بیان اینکه با شستا باید هر چه زودتر به این طرح ورود و آن را دست بگیرد، گفت: این کارخانه پنج هزار نفر اشتغال مستقیم و غیرمستقیم خواهد داشت که برای تحول در منطقه بیارجمند، حائز اهمیت فراوانی است.

منبع: تحلیل بازار

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده